Guru-guru wanita ini terlibat skandal seks dengan pelajar sendiri

Guru wanita berikut ini seolah telah melecehkan pekerjaan mulia tersebut. Mereka melakukan perbuatan yang seharusnya tidak mereka lakukan dengan muridnya, iaitu hubungan seksual.

 1. Debra Lafave

Wanita yang sekarang berusia 32 tahun ini, pada tahun 2004 ditahan karena melakukan hubungan seksual dengan salah seorang muridnya yang berusia 14 tahun. Padahal waktu itu dia baru menikah dengan lelaki bernama Owen Lafave, yang langsung mencerainya kerana  perbuataannya itu. Debra Lafave masih mempunyai sisa masa percobaan 4 tahun sampai saat ini.

 2. Kelly McKenzy Watson

Ogos 2012, Guru pendidikan khas untuk penyandang cacat mental berumur 34 tahun ini dipaksa tinggal di balik jeriji penjara kerana melakukan hubungan seksual dengan seorang bekas muridnya yang masih berusia 17 tahun. Namun beberapa hari kemudian, wanita asal California, AS ini dikhabarkan membayar jaminan sebanyak $ 45,000 ). Dia pun dipecat dari sekolah tempatnya mengajar.

 3. Megan Crafton

Adalah seorang guru sambilan berumur 22 tahun yang mengajar sorak di sebuah sekolah di Shelbyville, Indiana, AS. Pada bulan Jun 2012, dia dilaporkan kepada pihak berwajib oleh seorang remaja lelaki dari pasukan bola keranjang sekolahnya, saat dia melakukan perbuatan tidak senonoh dengan sang remaja di sebuah kereta di halaman sebuah kedai makan pada bulan Januari 2012 lalu.

 4. Irene Isabel Khan

Bulan Jun 2012, guru berumur 32 tahun ini dituduh melakukan hubungan seksual dengan salah satu muridnya yang berusia 14 tahun. Mereka melakukan perbuatan mesum mereka berkali-kali, di dalam kereta sang guru, di pangsapuri, dan beberapa hotel / motel di kawasan mereka

 5. nicole Jacques

Guru yang pernah mengajar di sekolah kristen di Pennsylvania, AS ini ditangkap pada bulan Mac 2012 lalu dengan tuduhan melakukan hubungan seksual dengan muridnya yang berusia 15 tahun. Wanita berumur 25 tahun ini dilaporkan oleh orang tua sang murid setelah mengetahui tindakan penyelewengan ini.

 6. Stephanie Cobb

Guru 26 tahun ini berhubungan seks dengan muridnya yang baru berusia 16 tahun. Sebelumnya mereka berkomunikasi melalui telefon sebanyak 500 kali dan saling berbalas mesej singkat sebanyak 12,000 kali hanya dalam kurun waktu empat bulan. Kepada detektif yang memeriksanya, sang remaja mengakui hubungan mereka dilakukan di dalam kereta Stephanie di Deltona Park, sebuah taman di Florida, AS.

 7. Stephanie Dickinson

Pernah ditangkap kerana melakukan sexting (pesan singkat berisikan ajakan hubungan seksual) dengan salah satu murid sekolahnya yang berusia 14 tahun, anggota dewan sekolah ini kembali ditahan dibalik jeriji besi setelah dilaporkan oleh remaja lain kerana melakukan hubungan seksual saat remaja ini baru berusia 17 tahun. Sang remaja, yang kini berusia 21 tahun, mengakui perbuatannya dengan dengan wanita berumur 38 tahun ini, pada tahun 2008 lalu.

 8. lauren Redfern

Adalah seorang guru SMA berusia 26 tahun yang dituduh melakukan hubungan seksual dengan salah seorang muridnya di bilik mandi sekolah.
Dia mengundurkan diri dari pekerjaannya selepas ditangkap oleh pihak berkuasa.

 9. Laura Lee Kelly

Seorang pembantu guru dari negara bahagian Arizona, AS digugat ke mahkamah kerana meninggalkan anak 6 tahunnya dengan orang tidak dikenali agar dia boleh melakukan hubungan seksual dengan dua teman lelakinya Ogos 2012 lalu. Menurut fail mahkamah, wanita satu ini mengidap penyakit 'manic sexual rage', dimana dia tidak boleh mengawal diri dan melakukan apa-apa demi memuaskan hasrat sexualnya.

10. amber Jennings

adalah seorang guru Bahasa Inggeris yang berasal dari Massachusetts, AS. Dia mengakui perbuatannya di mahkamah selepas dilaporkan oleh orang tua murid, bahawa dirinya telah menghantar gambar dirinya yang sedang telanjang melalui email kepada seorang muridnya yang berumur 16 tahun.


Sumber: kapanlagi.com

1 comment: