'Saya pegang anu Michael Jackson tiap malam' - doktor

 
LOS ANGELES - Dr Conrad Murray mengaku sangat dekat dengan mendiang Michael Jackson . Bahkan , dia rela memegang zakar King of Pop itu setiap malam .

Pernyataan aneh itu terungkap dalam wawancara Murray dengan The Daily Mail . " Kamu ingin tahu sedekat apa kami ? . Saya pegangi batang setiap malam agar sesuai dengan kateter, kerana dia kencing di malam hari , " dikutip Okezone dari TMZ , isnin ( 25/11/2013 ) .

" Dia memakai seluar gelap sepanjang masa , kerana setelah dia pergi ke tandas dan air kencingnya akan menitis selama berjam - jam , " ungkap Murray . Bahkan , katanya , Michael tidak mengerti bagaimana cara meletakkan kondom . " Maka , aku yang pasang untuknya , " ujarnya .

Muray , tahun lalu mendedahkan , dirinya meyakini Michael melakukan bunuh diri . " Saya yakin dia bangun dan berjaya meraih propofol dan menyuntik kepada dirinya . Dia melakukan itu terlalu cepat , dan terkena serangan jantung , " katanya .

Dan Murray meneruskan , bahawa ketiga anak MJ bukan anak kandungnya . Tidak satupun yang merupakan anaknya . " Michael mengaku dia tidak pernah bercinta dengan Debbie Rowie , " katanya .

Dan Murray menegaskan , Michael mengalami gangguan seksual yang dilakukan doktornya saat dalam pengaruh dadah . Dan komen lain , Murray menganggarkan Michael akan meninggal dalam pengawasan dirinya . Dia berkata , suatu ketika MJ pernah berkata , " Kau tahu , untuk sisa hidupku dan hidupku , kita tidak akan dapat dipisahkan " .

" Aku peramal, " tutup Murray .

Sumber: celebrity.okezone.com

3 comments: