6 selebriti pemilik punggung seksi di dunia

Jennifer Lopez

Punggung indah selalu memikat lelaki, baik dari cara wanita berjalan atau apabila memakai busana. Berikut deretan perempuan cantik berpunggung seksi di dunia:

Pippa Middleton

Sejak debut perdananya di pesta perkahwinan kakaknya Kate, Pippa Middleton kini menjadi selebriti dunia . Banyak wanita merasa kecantikan Pippa yang terlihat natural patut menjadi rujukan , termasuk punggung seksi miliknya. Terbukti bahawa operasi plastik meningkat di United Kingdom lantaran terinspirasi oleh punggung Paip Middleton

Jeniffer Lopez

J -Lo merupakan pelakon sekaligus perancang busana serta producer televisyen . Punggung dan kaki J -Lo dihargai oleh syarikat insurans bernilai US $ 300 juta. Wow !

Vida Guerra

Perempuan ini adalah model Amerika kelahiran Cuba yang mulai terkenal ketika menjadi model lingerie di majalah lelaki seperti FHM , DUB dan Smooth .

Gisele Bundchen

Giselle Bundchen adalah model dengan bayaran tertinggi di dunia. Dia disenaraikan sebagai supermodel paling kaya dalam Guinness Book of Records .

Jennifer Aniston

 Jennifer Aniston paling dikenali melalui peranannya sebagai Rachel dalam siri Friends. Kerjaya berjaya sebagai bintang filem berlanjut di film pawagam : The Good Girl , Bruce Almighty, dan The Break-Up .

Sofia Vergara

Sofia Vergara adalah seorang model sekaligus pelakon asal Columbia. Dia diberi gelaran Sofia Viagra kerana kesan yang sering dia akibatkan pada kaum lelaki .

Sumber: palingseru.com

No comments:

Post a Comment