Lelaki Peru nikah dengan pokok

Cantik dan seksi tak selalu jadi kriteria setiap lelaki dalam mencari istri. Hal itulah yang dibuktikan oleh lelaki Peru ini . Richard Torres telah memperisterikan sebatang pokok.

Ya , lelaki berusia 33 tahun ini rasmi menjadi suami kepada sebatang pokok di Buenos Aires , Argentina, Ahad (10 /11). Torres memberi kucupan kepada " isterinya " di akhir upacara. Dia juga memberikan hadiah serta cincin kahwin pada pasangan hidupnya.

Perarakan sakral itu diakui Torres menyimpan sebuah misi khusus . Aktivis alam sekitar itu ingin tindakan uniknya dapat meningkatkan kesedaran terhadap isu alam sekitar. Dia berharap akan lebih banyak orang yang ikut menjaga keselamatan alam .

Aksi unik yang dilakukan Richard Torres mengundang perhatian netter . Beberapa menyebut tindakan Torres sebagai suatu kebodohan , sedangkan yang lain mengulas mengenai biasa saja.

"Berkahwin dengan pokok adalah satu tindakan yang sangat bodoh, " ujar iqdou . " Selama pokok itu perempuan , jadi semuanya sah- sah saja . Hehehe, " tambah yang lain.

Sumber: wowkeren.com

No comments:

Post a Comment