Model FHM maut dipukul suami cemburu

Image: Facebook

Seorang ahli perniagaan asal Amerika Syarikat ditahan sebab memukul isterinya warga Filipina yang bekerja sebagai model majalah gaya hidup lelaki FHM . Perempuan itu akhirnya meninggal di hospital di Bandar Makati City .

Laman asiaone.com melaporkan , Jumaat (15 /11), Aiko Baniqued meninggal kerana cedera  dalam kepala akibat pukulan suaminya James Edward Moore. Seorang rakan mangsa menjadi saksi perempuan itu dipukul keras dengan benda tumpul saat mereka bertengkar di apartmentnya di wilayah Barangay Poblacion .

Petugas penyiasatan Rico Caramat mengatakan pertengkaran itu sebab kecemburuan akan pihak ketiga. Keduanya berkahwin pada 2011 .

Rakan mangsa mengambil anak- anak hasil perkahwinan Moore dan Baniqued ke luar pangsapuri lalu mereka berlarian memanggil keselamatan bangunan . " Dia memukul kepala dan membanting Baniqued ke lantai, " ujar keselamatan.

Baniqued dikejarkan ke hospital terdekat dan dia disahkan meninggal beberapa jam selepas itu. Moore segera ditahan dengan tuduhan menganiaya isterinya hingga menyebabkan kematian.

Sumber: merdeka.com

2 comments:

  1. Live Streaming Astro Warna Link >>> http://dalicasts.blogspot.com/2013/11/astro-warna-streaming-online-malaysia.html <<<<

    ReplyDelete