Seorang wanita terima panggilan telefon dari syaitan

 dailymail.co.uk

Seorang wanita dari Colorado , Amerika Syarikat , menghabiskan malam - malam dengan penuh ketakutan dan berdoa tidak terjadi sesuatu , setelah dia mendapat panggilan telefon tidak dijawab dari syaitan .

Jenn Vest menceritakan saat itu dirinya sudah setengah tertidur saat menyusui anaknya , ketika telefon itu berdering dengan nombor 1-666-666-666 , seperti yang dilaporkan oleh akhbar the Daily Mail , Sabtu ( 23 / ​​11 ) .

Setelah mendapat panggilan telefon itu , dia lalu menerima 48 khidmat pesanan ringkas ( sms ) dari nombor yang berbeza . Semua mesej itu hanya mengandungi satu kata ' syaitan ' .

" Ini benar - benar membuat saya ketakutan kerana saya setengah tertidur sambil menyusukan anak saya , dan itu langsung membangunkan saya , " kata Jean .


Jean mengatakan awalnya dia berfikir dirinya mungkin saat itu tengah bermimpi .

" Kemudian saya terjaga sepanjang malam , berdoa , dan berharap tidak berlaku sesuatu , " ujar dia kepada stesen televisyen kusa TV .

Jean mengatakan dirinya kemudian cuba menghubungi nombor itu kembali . Namun dia hanya menerima mesej suara , yang mengatakan nombor itu sudah tidak lagi aktif .

Nombor telefon itu sebetulnya telah digunakan untuk mengenakan orang di masa lalu . Kadang - kadang nombor itu menghantar mesej mengandungi ancaman yang memberitahu orang - orang bahawa mereka akan mati .

" Semalam saya mendapat panggilan telefon dan ibu saya menjawabnya . Dikatakan ' Ian Rakyat ( nama saya ) hanya mempunyai masa tiga hari untuk hidup ' . Sudah tentu ini membuat ibu saya ketakutan sepanjang hari . Saya kemudian melihat panggilan terakhir di telefon saya dan melihat angka adalah 666-666-6666 . Saya cuba untuk memanggil kembali , tetapi itu bukan nombor telefon yang benar . itu cukup menyeramkan , " ucap seseorang tidak disebutkan identitinya di sebuah blog .

Jean mengatakan dia tidak tahu bagaimana seseorang telah mencari nombornya . Tetapi dia mengatakan dirinya baru saja menutup perniagaan risalah dan berfikir bahawa ini mungkin boleh berasal dari perniagaan itu .

Namun , menurut salah seorang komen mengatakan tidak ada yang perlu ditakutkan dari panggilan telefon itu . Dia menjelaskan bahawa nombor itu merupakan sebuah perkhidmatan automatik yang boleh digunakan semua orang di laman , www.ospenterprises.com/phone/ .

" Orang - orang yang ingin mengenakan seorang rakan mereka boleh melakukannya melalui laman itu , " lanjut dia .

Namun masalahnya sekarang , laman itu ternyata sudah tidak aktif saat cerita Jean muncul . Mengerikan .

Sumber: merdeka.com, dailymail.co.uk

No comments:

Post a Comment