Foto seks Nicolas Cage dan bekas kekasih dicuri

LOS ANGELES - Seorang lelaki diduga mencuri foto intim Nicolas Cage dengan bekas kekasihnya , Christina Fulton. Bintang The Frozen Ground itu langsung membuat laporan kepada polis untuk mencari sang pelaku .

Foto tersebut dicuri dari rumah Christina, April lalu. Pelaku diduga masuk ke rumahnya dan mencuri empat komputer serta sebuah kotak yang berisi foto intim mereka. Setelah melakukan penyelidikan , polis berjaya menangkap seorang lelaki bernama Richard Orozco, yang diduga sebagai pencuri .

Namun, dia dinyatakan tidak bersalah lantaran pihak berwajib tidak mencari foto Nicolas dan Christina . Richard juga bebas dengan membayar wang jaminan.

Nicolas dan Christina bertemu pada 1988. Kedua-duanya mempunyai satu orang anak bernama Weston yang lahir Disember 1990. Setelah putus dari wanita berusia 46 tahun tersebut, sang pelakon berkahwin dengan Lisa -Marie Preseley pada Ogos 2002.

Namun , rumah tangga mereka hanya bertahan tiga bulan. Pasangan ini pun mengajukan gugatan cerai pada November 2004. Nicolas kembali berkahwin dengan bekas pelayan, Alice Kim, dan dikurniakan seorang anak lelaki, Kal -El (8) . Demikian seperti dilansir Femalefirst, Khamis ( 14/11/2013 ) .

Sumber: celebrity.okezone.com

No comments:

Post a Comment