Lelaki tua rogol lembu sampai mati di India


JAYAVELU, INDIA – Usia tua bagi Muthu, lelaki asal India, bukan halangan untuk memenuhi hasrat biologisnya, bahkan secara menyimpang.

Muthu ditangkap sedang melampiaskan nafsunya secara paksa kepada seekor lembu yang sedang cedera.

Awalnya, Muthu menemukan seekor lembu yang cedera tengah berusaha menyeberangi rel kereta api berhampiran rumahnya.

Tiba-tiba dia berlari dari rumah, menolak lembu yang cedera tersebut hingga terjatuh di atas rel sebelum memperkosanya.

Di saat yang sama, seorang relawan Palang Biru India,(seperti palang merah) namun khusus menangani haiwan, melihat gelagat aneh Muthu.

Dari kejauhan, si petugas melihat Muthu seolah tengah melakukan hubungan intim dengan seekor lembu.

Kerana ingin tahu, si petugas pun mendekati. Dan, astaga, dia terperanjat melihat Muthu benar-benar sedang menggauli lembu malang itu.

Muthu berusaha mengelak dari tuduhan melakukan pemerkosaan terhadap lembu. Namun apa daya, bukti yang ada tak boleh disangkal lagi. Akhirnya, mahu tak mahu, Muthu harus berurusan dengan polis setempat.

Dia dikenakan tuduhan melakukan perbuatan tak bermoral di depan umum serta dakwaan melakukan kekerasan terhadap haiwan.

Menurut salah seorang anggota polis setempat, Muthu akhirnya mengakui perbuatannya dan diwajibkan untuk melakukan ritual permintaan maaf kepada lembu.

Ritual itu harus dilakukan kerana di India lembu merupakan haiwan suci lambang kendaraan dewa. Tak hairan jika banyak daerah di India,lembu-lembu dapat berkeliaran dengan bebas di jalanan.

Lembu yang diperkosa Muthu ternyata mati di tempat kejadian, demikian paparan weirdasianews.com.

8 comments:

  1. Selekeh betul.. dah tak ada kerja lain. Dah kata binatang suci dia pun sanggup dia buat macam tu. Entahlah...

    ReplyDelete
  2. Dahsyatnya, bagi kaum wanita, elakkan ke Negeri (INDIA) top5 Kes ROGOL di dunia.
    Sebanyak 133 kes rogol sebulan, kebanyakannya tidak dilaporkan pada polis pun kerana malu dan takut.

    ReplyDelete
  3. Bimbang dgn manusia yg buas mcm tu. Nauzubillahiminzalik.

    ReplyDelete
  4. nak muntah aku baca...adoii..otak lembu betul

    ReplyDelete