Tukang tilik ini guna najis manusia untuk meramal


Memang ada banyak media untuk meramal , tapi mungkin yang satu ini tak akan pernah dibayangkan . Bagaimana tidak ? Media yang digunakan adalah kotoran ( najis ) milik orang yang akan diramal .

Percaya atau tidak , analisis najis sebenarnya memang ada di dalam cabang ilmu ramal yang disebut Scatomancy. S.S. Singh termasuk salah seorang tukang tilik yang mendalami ilmu tersebut dan diungkap dalam tayangan dokumentari " Journey to Planet Sanity " .

" Ilmu ini ( Scatomancy ) adalah sebuah seni yang hilang , " ucap Singh . " Anda akan terkejut betapa akuratnya ilmu itu . "


Dalam tayangan itu , Singh ditemui dua sahabat bernama Blake Freeman dan Leroy Tessina yang melakukan perjalanan keliling dunia . Saat itu Leroy melawat Singh untuk meramal masa depannya kerana dia orang yang ragu-ragu . Caranya iaitu Leroy buang air besar di tandas , namun najisnya tidak disiram melainkan diambil oleh Singh .

Proses peramalan itu dengan cara Singh membakar kemenyan dan mengibaskannya di atas bekas berisi najis dan sisa air tandas . Singh kemudian duduk di lantai memberi salam pada najis tersebut dan mula mengatakan isi ramalannya .

" Jadi , anda berada dalam masa peralihan sekarang . Nugget ini menunjukkan anda menyokong ahli keluarga atau rakan dalam sebuah projek , " ucap Singh . " Bentuknya yang seperti cerut menunjukkan kepimpinan , kekuatan dan panjang umur . "

Blake dan Leroy semakin kaget melihat proses peramalan tersebut kerana Singh juga menyentuh dan mencium najis.

" Anda harus menyelami ke dalamnya . Semakin kuat aromanya maka makin tepat ramalannya , " jelas Singh .

Sumber: wowkeren.com

1 comment:

  1. euwwww kotor giler..bodoh ke apa tukang tilik ni

    ReplyDelete