Seluar dalam Miranda Kerr dicuri geng remaja nakal


LOS ANGELES - Kumpulan The Bling Ring pasti sudah tak asing lagi bagi selebriti Hollywood. Sebabnya, ramai artis telah menjadi mangsa kecurian dan rompakan yang dilakukan mereka.

Paris Hilton, Lindsay Lohan, Megan Fox pernah punya pengalaman buruk dengan kumpulan yang sebahagian anggotanya remaja wanita itu. Dalam sebuah artikel, Nancy Jo Sales mendedahkan bahawa The Bling Ring pernah juga mencuri seluar dalam model seksi, Miranda Kerr.

"Mereka mahu kelihatan seksi. Kelihatan seksi dengan pakaian selebriti, bahkan lebih seksi. Terutama Miranda Kerr yang merupakan model Victoria Secret," kata Nancy seperti dipetik Contactmusic, (19/5/2013).

"Sebab mereka mencuri seluar dalam memang kelihatan pelik, tapi tidak pelik jika anda memikirkan hal itu. Kerana mereka membesar ketika budaya memberitahu mereka untuk kelihatan seksi," tegasnya.

Kisah kumpulan pakar merompak rumah artis itu pernah dibuatkan filem dengan judul The Bling Ring. Emma Watson menjadi pelakon utama sebagai pencuri yang taksub dengan artis Hollywood. Paris Hilton yang pernah menjadi mangsa juga ikut menjadi cameo.

"Mencuri pakaian dalam selebriti merupakan sebahagian dari trend untuk meniru selebriti itu. Mereka tidak hanya ingin pakaian mahal, mereka juga ingin punya pakaian dalam Paris Hilton," terangnya.

okezone

1 comment: