Kate Upton pasrah punyai ... besar



LOS ANGELES - Ramai pemerhati yang menganggap tubuh Kate Upton terlalu montok dan payudaranya terlalu besar. Kate bagaimanapun tak boleh membalas kritikan itu. Sebabnya, bahagian yang dikritik merupakan anugerah yang diberikan Tuhan kepadanya.

"Hal-hal yang sedang mereka perkatakan adalah hal yang tidak boleh saya ubah. Saya tidak boleh mengubah saiz bra milikku. Mereka semua alami. Saya boleh berlatih dan tetap sihat dan bermotivasi, tetapi saya tidak boleh mengubah beberapa hal, "jelas Kate seperti dilapor Femalefirst, Sabtu (11/5/2013).

"Saya benar-benar menjalani kehidupan. Saya suka tubuhku. Ini adalah pemberian Tuhan. Saya merasa percaya dengan diriku dan ini memberi inspirasi wanita lain untuk merasa selesa dengan tubuhnya, "ujarnya.

Sejak wajahnya menghiasi beberapa majalah, Kate langsung menjadi primadona dan dinobatkan sebagai model paling seksi. Sejumlah tawaran iklan banyak menghampirinya. Bahkan, dia disebut sebagai wanita paling diimpikan di Amerika. Namun, Kate sedar kariernya masih panjang. Salah satu yang dia impikan adalah terjun ke dunia lakonan seperti yang dilakukan model lain.

"Saya punya hala tuju karier dan saya tahu jalan yang harus dituju untuk mencapai tujuan itu," tegasnya.

okezone

1 comment: