Selebriti ini hilang kesuciannya ketika usia...

Budaya barat sinonim dengan fahaman liberal. Maka tak hairan bila pola pemikiran mereka berbeza dengan adat ketimuran.

Terdapat beberapa selebriti berani mengakui pada usia berapa mereka hilang kesucian.

 khloe Kardashian

Khloe adalah salah seorang selebriti yang dikenali dari keluarga Kardashian. Dalam memoir bertajuk Kardashian Konfidental, dia mengungkapkan telah kehilangan keperawanan di umur 14 tahun.


 Jessica Simpson

 Sebagai wanita yang tinggal di negara dengan fahaman liberal, aktres cantik berambut perang ini sangat istimewa. Dia mengaku baru melepas keperawanannya setelah menikah dengan Nick Lachey di usia 22 tahun.


 Shirley Manson

Vokalis Garbage ini hilang keperawanan di usia 15 tahun. Empat puluh saat terakhir setelah melakukan hubungan badan, dia berkata "Seperti ini?"


 Adriana Lima

Model Victoria Secret ini memiliki pemikiran sama dengan Jessica Simpson. Bagaimana tidak, dia menunggu sampai berkahwin sebelum memberi keperawanan kepada si suami. Marko Jaric, di usia 27 tahun


 Tina Fey

 "Aku tidak boleh memberikannya pada sembarang orang," aku Tina Fey kepada David Letterman. Dan aktres ini baru melepas mahkotanya di usia 24 tahun. 


Celine Dion

Penyanyi ternama Celine Dion rupanya memiliki ingatan yang sangat kuat. Dia mengaku melepas kesucian di usia 20 pada 30 April 1988 bersama kekasih yang kini menjadi suaminya, René Angélil.


kapanlagi.com

1 comment: