Aksi 6 selebriti tampil tanpa pakaian untuk iklan kecantikan

Selebriti yang dipilih sebagai iklan dari brand kecantikan bermakna mereka mempunyai tubuh yang boleh dibanggakan. Walau untuk iklan lipstik atau minyak wangi, namun selebriti ini lebih menonjolkan keindahan tubuh mereka. Inilah aksi para selebriti tampil sensual dan 'berani' untuk iklan kecantikan.

 1. Keira Knightley
Dalam iklan perfume jenama Chanel memaparkan Keira yang sedang berbaring di tempat tidur hanya mengenakan selimut. Lalu adegan berganti di sebuah studio foto, yang memperlihatkan pelakon cantik itu membuka resleting bajunya. Iklan tersebut dianggap menunjukkan seksualiti berlebihan. Sehingga Advertising Standards Authority (ASA) melarang tayangan pada waktu perdana.


 2. Kate Winslet
Kate Winslet tampil sangat seduktif dalam iklan Lancome iaitu lipstik 'L'Absolu Nu'. Dalam iklan tersebut, bintang 'Titanic' itu tidak mengenakan sehelai pakaian pun. Tubuhnya hanya ditutupi dengan selimut.


 3. Megan Fox
Megan Fox menunjukkan aksi sensualnya dalam iklan perfume Armani, 'Code Sport'. Megan tampil seksi tanpa mengenakan pakaian. Bahagian depan tubuhnya hanya ditutupi oleh kain hitam. Aksinya tersebut dilakoni bersama seorang model lelaki yang juga tidak mengenakan baju.


 4. Madonna
Walau tidak muda lagi, Madonna tetap menunjukkan tubuh seksinya dalam iklan perfume terbarunya 'Truth Dare'. Tanpa mengenakan pakaian, Madonna menunjukkan tubuh dan wajahnya yang masih terlihat muda. Pelantun 'Like a Virgin' itu ingin memberikan kesan retro dan glamor melalui rambutnya yang ditata bergelombang ala gadis 50-an dan menggunakan lipstik warna merah gelap.


5. Lady Gaga
Sambil berpose tanpa pakaian, pelantun 'Alejandro' itu membawa botol perfume bernama 'Fame'. Foto tersebut diedit sangat kreatif. Terdapat puluhan lelaki berotot yang dibuat kecil, yang menyentuh dan menutupi tubuh Gaga.



6. Natalie Portman
Dalam iklan perfume Miss Dior, aktres 26 tahun itu tampak elegan dan seksi. Di iklan tersebut, Portman terlihat tidak memakai selambar kain pun. Foto diambil dari tubuh bagian belakang dan Natalie memandang ke depan dengan tatapan tajam.

wolipop

No comments:

Post a Comment