Hiii...! Miley Cyrus didatangi hantu anak kecil

London - Miley Cyrus mempunyai pengalaman buruk selama menetap di apartmennya yang berada di London, United Kingdom. Kekasih Liam Hemsworth itu kerap diganggu dan didatangi hantu.

Seperti dilapor di E! Online, Ahad (12/5/2013), Miley mengatakan, ia melihat sosok hantu anak kecil semasa dirinya sedang mandi. Hii ..!

"Dia duduk di sinki, aku merasa ada yang mengawasiku mandi. Aku merasa benar-benar panik. (Hantu) itu duduk di sana. Dan malam berikutnya terjadi lagi," kata Miley.

"Mungkin aku gila, tapi aku berani bersumpah aku boleh melihat anak kecil itu duduk di sana, di sinki," katanya.

Artis yang memulakan debut lakonan dalam film 'Big Fish' itu mengatakan, bukan hanya dirinya yang kerap diganggu. Keluarganya pun diakui juga merasakan hal yang sama dengannya.

"Itu sangat mengerikan. (Apartment) itu dulu merupakan kedai roti lama dan mereka ubah suai menjadi apartmen. Saya benar-benar mengalami hal gila dan menakutkan," ungkapnya.

wolipop

No comments:

Post a Comment