Miley Cyrus meninggal dunia?


Miley dikhabarkan meninggal dunia kerana tiba-tiba saja menghilang. Padahal, dia merupakan salah satu artis yang aktif melayari di dunia maya.

Pelantun "Wrecking Ball" itu belum mem-posting apapun sejak 18 Julai. Sebuah laporan yang dikeluarkan pada 19 Julai berkata, Miley ditemui mati di rumahnya, di Los Angeles, kerana overdose. Khabar tersebut membuat para peminatnya panik dan histeria.

"{Mengejutkan} Miley Cyrus ditemui meninggal di rumahnya di Los Angeles! Penyanyi country Miley Cyrus ditemui mati kerana overdose di rumahnya di Los Angeles !," bunyi isi laporan tersebut, seperti yang dilaporkan oleh Hollywoodlife, Isnin (21/7/2014).

Namun, berita kematian Miley sebenarnya hoax. Penyanyi berusia 21 tahun ini sedang berehat, dan sengaja menghilang dari dunia maya kerana menghabiskan masa bersama anjing barunya.

Miley menganggap berita kematiannya sebagai gurauan. Dia sengaja tidak muncul agar orang percaya.

"Miley sedang berehat dan bermain dengan anjing barunya. Dia tahu tentang berita hoax soal kematiannya, dan berfikir ia sangat lucu. Dengan tidak bertindak balas, dia berfikir akan menjadi semakin lucu kerana orang akan terus percaya," kata sumber. 

- okezone.com

No comments:

Post a Comment