FFM 23

Pengarah filem, Edry Abdul Halim membawa pulang wang tunai RM50,000 dan trofi apabila filem Magika arahannya dinobatkan sebagai Filem Terbaik Festival Filem Malaysia Ke-23 (FFM 23) di Pusat Konvensyen Shah Alam di sini malam tadi


aku xtaulah samada filem tu baik atau buruk sebb aku xtgk pon...tpi bila pelakon/pengarah Erma Fatima bersuara dlm Mf2u mlm tdi menyatakn ketidakpuasan hati beliau ngan keputusan juri mesti ada yg tak kena.


korang tgk x citer magika nih?............... boxoffice tdk semestinya terbaik hmm apa pon keputusan juri muktamad...suka x suka terima jelah

tahiah pada yg menang.

9 comments:

  1. ramai org ckp best ramai org ckp not bad..aku lum nengok..hmmm..susah nak ckp..

    red..aku lebih suka nightwishez yang dulu tue..cantek..hohoho..

    ReplyDelete
  2. ooO best ye hmm...aku pon x tgk & xmo tgk huhu

    haha biarla..xkn nk menda yg sama..kena tuka gak bru xjemu hoho

    ReplyDelete
  3. lain juri
    lain la die nilai kan

    ReplyDelete
  4. alien:

    yup..btol tu...juri pon xdpt nk puaskn hati smua org

    ReplyDelete
  5. hye!
    lebeh kurang la layout bground~ keh keh keh

    ReplyDelete
  6. hai aki...welkam bek

    haha bground sama..kaler je lain

    ReplyDelete
  7. Kenapa filem estet kalah yer..

    ReplyDelete
  8. relevan:

    ntah...harga getah mahal skrng nih

    ReplyDelete