Akibat meniru aksi filem p0rno, seekor belut hidup masuk ke dalam lubang d*bur


Seorang lelaki berusia 39 tahun dari Guangdong, China  datang ke hospital dan memberitahu ada belut hidup berkeliaran di dalam tubuhnya. Rupa-rupanya ia akibat daripada meniru aksi salah satu filem  porno dengan menggunakan belut hidup yang dimasukkan dalam duburnya. Namun belut yang licin itu terlepas dari tangannya dan terus meluncur masuk ke dalam dubur dan organ dalamannya.

Pasukan doktor segera melakukan pembedahan untuk mengeluarkan belut sepanjang  50 cm itu. Belut tersebut masih hidup ketika berada dalam dubur lelaki bujang itu namun mati ketika dikeluarkan. Doktor mengatakan lelaki itu bernasib baik tidak luka parah akibat belut seberat setengah kg tersebut.

"Belut itu berusaha mencari jalan keluar (ketika berada di dalam)," tutur salah seorang  anggota pasukan perubatan. "Ini adalah tindakan bodoh dan boleh menyebabkan luka serius. Belut memang kecil tapi giginya sangat tajam."

Dari hasil x-ray dapat dilihat belut tersebut masuk hingga mencapai rongga tubuh. Belut iu masuk melalui dubur, melalui usus besar kemudian terjebak di dalam rongga tubuh.

Ketika ini lelaki yang tidak didedah namanya itu sedang dalam tahap pemulihan di hospital. Pihak polis menerima laporan kes ini dan merancang untuk menyiasat lebih lanjut.

 "Lelaki berusia 39 tahun itu akan kami siasat atas tindakan kekejaman terhadap haiwan," ucap polis. - wk


1 comment: