Ratusan pelajar lelaki bawah umur dijangkiti HIV selepas langgan pelacur

 
Gara - gara berhubungan seks dengan seorang pekerja seks komersil yang mempunyai HIV, ratusan pelajar disyaki dijangkiti virus tersebut .

Peristiwa ini terjadi di Israel . Malapetaka itu bermula selepas seorang pelajar berhubungan intim dengan pelacur tersebut . Tindakannya merakam dan menyebarkan kepada rakan - rakannya telah menyebabkan ramai pelajar  melakukan hubungan terlarang tersebut . Apatah lagi hubungan seks itu dilakukan secara percuma .

Salah seorang mangsa mengatakan bahawa dia merasa tidak punya pilihan selain untuk tidur dengan pelacur yang tidak meminta wang mereka  selain semua rakan - rakannya tidur dengan pelacur itu "

Aksi ini akhirnya berakhir di balai polis dan wanita tersebut ditahan oleh polis kerana berhubungan seks dengan ratusan kanak-kanak lelaki di bawah umur tersebut .

Kanak-kanak itu semua di bawah usia 14 tahun dan wanita itu sedang disiasat oleh polis selepas sekumpulan ibu bapa membuat aduan tentang dirinya. Dia kini menghadapi tuduhan merogol kanak-kanak.

 
Sumber: tribunnews.com

No comments:

Post a Comment