Cesc Fabregas sempurna untuk Liverpool - Robbie Fowler

 
LIVERPOOL - Berita minat Liverpool terhadap Cesc Fabregas sampai ke telinga legenda The Reds , Robbie Fowler . Menurutnya , gaya bermain Fabregas diperlukan untuk menyempurnakan permainan skuad Brendan Rodgers musim depan .

Memang kebelakangan ini terdengar khabar Fabregas ingin kembali ke Liga Perdana Inggeris. Chelsea dikatakan bersedia membayar 30 juta pounds kepada Barcelona bagi mendapatkan pemain tersebut.

Itu bermakna pasukan manapun yang mahukan Fabregas harus menyiapkan wang tunai seperti yang tertulis di atas . Khabatnya pihak pengurusan The Reds tidak keberatan dengan harga tersebut dan kini tengah mengambil langkah untuk mengajukan tawaran rasmi kepada Barcelona .

Bagi Fowler sendiri mendatangkan pemain yang berkaliber Fabregas adalah satu kemestian bagi kelab yang berpangkalan di Anfield ini jika ingin bersaing di Premier League dan Liga Juara-Juara musim depan .

" Fabregas adalah seorang pemain yang saya suka . Jika pemain sepertinya berada di senarai jualan maka anda perlu mendapatkannya . Dia adalah seorang pemain yang dikenali seluruh dunia dan akan sesuai dengan sistem permainan Liverpool , " papar Fowler , seperti dilaporkan GiveMeSport , Selasa ( 3/6/2014 )

Sumber: okezone.com

No comments:

Post a Comment