Anak Pamela Anderson tahu video seks Ibunya dari Internet

Foto: Huffingtonpost

Selepas memotong pendek rambutnya , Pamela Anderson kembali diingatkan dengan video seksnya bersama Tommy Lee yang dilakukannya 20 tahun silam .

Dalam sesi wawancara bersama majalah Elle , wanita 46 tahun itu ditanyakan apakah kedua anak dia , Brandon Thomas Lee dan Dylan Jagger Lee , sudah mengetahui video seksnya .

" Saya tidak tahu sama ada mereka sudah melihatnya , tapi mereka tahu tentang hal itu , " kata bintang seks berambut perang itu .

" Mereka tahu tentang segala sesuatu dari internet . Aku tidak tahu mengapa semua orang sangat terkesan dengan itu , " sambungnya , seperti dilapor dari Huffington post .

Pamela Anderson berkahwin dengan Tommy Lee pada 1995 , setelah berkenalan selama seminggu . Mereka mempunyai dua anak , membuat video porno , putus sambung beberapa kali sehingga akhirnya bercerai pada 1998 . Mereka kembali lagi pada 2008 .

Kini di usianya yang ke - 46 , bintang Baywatch itu tampil bogel di majalah Perancis , Purple . Sementara sebelumnya , Pamela telah beberapa kali berbogel di majalah lelaki dewasa Playboy .

Sumber: okezone.com

No comments:

Post a Comment