Wanita ini tak sedar ada hantu di kerusi belakang kereta

Hantu yang tertangkap kamera di belakang kereta. (Foto: Stomp)

SOSOK misteri yang didakwa hantu dirakam oleh kamera ketika sedang mengambil gambar seorang ibu yang sedang memangku anaknya di dalam sebuah kereta .

Dalam foto tersebut memperlihatkan seorang wanita yang tidak diketahui namanya ini sedang mendukung bayinya di dalam kereta . Namun , wanita itu seolah-olah ditemani oleh sosok yang diduga hantu di kerusi belakang dengan pose yang sama seperti wanita itu .

Foto yang mengejutkan ini mengundang pelbagai komen para pengguna internet . Banyak yang tidak percaya keaslian foto tersebut dan mengatakan bahawa gambar ini adalah hasil editan .

" Kami kebetulan memakai kereta ini pada hujung minggu dan memutuskan untuk mengambil gambar , namun hasilnya jadi sangat menakutkan , " keterangan pada foto hantu tersebut , seperti dilapor oleh Stomp , Selasa ( 6/5/2014 ) .

" Ada yang kata sosok wanita di kerusi belakang kelihatan sedang membawa bayi , meniru kami dan tersenyum pada kamera . Kami menyedari bahawa kereta ini telah melewati sebuah perkuburan sebelumnya di malam hari , " tambahnya

Sumber: okezone.com

No comments:

Post a Comment