Ikat ayam pada kemaluan, lelaki Yahudi ditahan polis


Paris - Seorang seniman bernama Steven Cohen didapati bersalah kerana mengadakan '' Pameran Seksual '' dalam sidang mahkamah, Isnin ( 5/5/2014 ) .

The Telegraph melaporkan , seniman Yahudi itu dinyatakan bersalah kerana mengikat seekor ayam di kemaluannya di tengah pameran aeroangkasa berhampiran Menara Eiffel .

Steven lalu lalang bertelanjang sambil membawa ayam yang diikat pada ' belalainya ' . Beberapa minit kemudian lelaki itu ditahan dan dibawa ke balai polis . '' Apabila saya menunjukkan bahagian tubuh saya yang paling rahsia , saya berteriak : Saya lelaki ! Saya Yahudi ! Saya Homo ! dan saya berkulit putih , '' kata Steven .

Ia menjelaskan bahawa ayam bernama Franck itu tidak disakiti selama pameran . '' Saya pilih ayam kerana menjadi simbol Perancis ' ujar seniman yang dikenali sering bikin pameran aneh.

'' Jika saya terbukti bersalah , maka hal itu sama dengan kegagalan sistem undang-undang  di Perancis , '' kata Steven Cohen yang dituntut pendakwa dengan denda sebanyak 1,000 Euro.

No comments:

Post a Comment