Pelakon Charlie's Angel tukar agama


AKHIRNYA Drew Barrymore memilih untuk menganut agama Yahudi. Namun ada syarat cukup berat yang harus dia lakukan sebelum secara rasmi memeluk agama itu.

Seperti yang dilaporkan oleh The Sun, bintang filem Charlie's Angel itu harus membuang semua tatu pada tubuhnya. Untuk itu pelakon jelita itu terpaksa menjalani pembedahan secara laser yang tentunya sangat menyakitkan.

"Ketika ini, dia memiliki sekurang-kurangnya enam tatu di tubuhnya. Dua di antaranya adalah gambar bunga iaitu di punggungnya dan gambar kupu-kupu di perutnya," kata sumber itu.

Keputusan bertukar agama itu tercetus setelah Barrymore menikah dengan seorang perunding seni bernama Will Kopelman yang mana mereka telah dikurnia seorang anak perempuan.

Anak perempuan Barrymore itu kini berusia empat bulan. Ekoran itu aktres berusia 37 tahun ini menegaskan dia tidak akan membenarkan anak perempuannya bertatu sepertinya apabila besar kelak.


1 comment:

  1. Normal klau di Hollywood dari Kristian ke Yahudi...sbb pelopor utama dunia hiburan US dri bangsa Yahudi Laknatulah ni...xramai diorg yg agama kristian bleh brjaya n brtahan lama..last2 mati dgn dadah. Klau nak bertahan lama popular dgn syarat kene tinggal agama asal...ni project New World Order..

    ReplyDelete