Selebriti cantik ini terima hadiah kambing di hari lahir

Baru-baru ini, penyanyi dan juga bintang filem Demi Lovato melawat Kenya untuk kerja  sosial bersama salah satu badan amal di Kanada. Di sana, wanita berparas cantik itu sempat merayakan ulang tahunnya.

Menginjak usia 21 tahun, Demi merasa bahagia kerana boleh merayakan hari jadinya bersama orang lain yang tak dikenalinya. Pelantun 'Heart Attack' itu juga senang boleh mendapatkan pengalaman ulang tahun yang berbeza dari sebelum-sebelumnya.

"Ini adalah perjalanan dan ulang tahun yang luar biasa yang pernah saya rasakan," tulis Demi di akaun Twitter peribadinya, seperti dipetik dari Female First.

Hampir dua minggu Demi menghabiskan waktunya di Kenya. Bintang filem 'Camp Rock' itu juga merasa sudah menjalin ikatan emosional bersama anak-anak tempatan di sana. Bahkan, Demi mendapatkan hadiah yang tak biasa dari mereka.

"Mereka (anak-anak tempatan di Kenya) memerikan saya kambing sebagai hadiah ulang tahun." ungkap Demi.

Tujuan Demi ke Kenya untuk memberikan motivasi pemberdayaan dan pembelajaran mengenai perubahan di kalangan anak muda setempat. Perjalanan ini yang membuat Demi mempunyai pengalam baru.

"Ini adalah perkara yang paling menakjubkan dalam hidup saya. Perkataan dan foto, tak akan mampu menggambarkan betapa luar biasa hal ini. Saya tak sabar ingin kembali ke Kenya. Terima kasih kerana memberikan pengalaman yang dapat mengubah hidup saya," Tutup wanita kelahiran 20 Ogos 1992 itu.

wolipop

3 comments: