Kenapa Paris Hilton dianggap wanita bodoh?

LOS ANGELES - Paris Hilton mengakui kesan wanita bodoh melekat pada dirinya. Menurut Paris, hal itu disebabkan reality show yang dia bintangi dulu bersama Nicole Richie, The Simple Life.

Berkat reality show yang pada 2003 hingga 2007 itu, nama Paris semakin terkenal. Dalam reality show itu, Paris selalu tampil sebagai wanita kaya yang bodoh. Sedangkan Nicole menjadi gadis yang selalu bikin onar. Padahal, Paris mendedahkan hal itu semata-mata demi tayangan televisyen.

"Ketika kami melakukan itu, ia merupakan reality show pertama. Saya tidak pernah diserlahkan kamera sebelumnya. Saya benar-benar tidak tahu apa yang perlu dilakukan. Penerbit beritahu Nicole agar dia menjadi si pembuat masalah, dan saya menjadi gadis berambut perang tolol yang kaya raya, "ujar Paris seperti dipetik Femalefirst, Sabtu (17/8/2013).

Akibatnya, orang sentiasa menganggap begitulah keseharian wanita seksi menjalani hidup. Orang menganggap Paris sebagai gadis bodoh yang hanya memanfaatkan kekayaan keluarganya.

"Saya hanya cuba memainkan watak. Saya tidak sedar akan melakukan karakter itu sampai lima tahun. Ada banyak salah faham tentangku kerana orang tahu saya dari The Simple Life. Mereka tidak mengerti sehingga mereka menganggap aku benar-benar tolol," keluhnya.

Okezone

No comments:

Post a Comment