Zainab Bibi bunuh dan masak kurma mayat suami

 
Kesal kerana suaminya cuba melakukan gangguan seksual terhadap anak perempuannya yang berusia 17 tahun , seorang wanita Pakistan membunuh suaminya , lalu memasak dagingnya bersama dengan kurma . Akibat perbuatannya , wanita tersebut kini harus meringkuk di penjara Karachi .

Zainab Bibi , demikian nama wanita tersebut , mengakui bahawa bukan sekali itu saja suaminya , Ahmed Abbas , melakukan perkara tidak senonoh terhadap Sonia , anak perempuannya . " Selain itu , dia juga sama sekali tak pernah membantu saya , dan selalu pulang ke rumah dalam keadaan mabuk sambil mengucapkan kata - kata kotor , " ujar Zainab , seperti dimuatkan harian Times of India.

Zainab tinggal di sebuah rumah dua tingkat bersama Sonia , anak perempuan dari perkahwinan sebelumnya , dan Abbas . Zainab memulakan aksinya ketika sarapan pagi dengan mencampurkan ubat tidur ke dalam teh Ahmed .

Setengah jam kemudian , Ahmed tertidur kerana kesan ubat . Zainab lantas menghabisi suaminya dengan cara menjerutnya dengan tali . " Apabila suaminya mati , selama setengah jam saya tak mempunyai keberanian mendekati mayatnya , " kata Zainab .

Dengan bantuan anak saudara yang juga ditangkap bersamanya , Zaheer Ahmed , Zainab mencincang tubuh Ahmed . Dia lantas memasak bahagian tangan dan kaki suaminya itu dengan kurma .

Peristiwa ini terungkap saat Behzad , pemilik rumah yang tinggal di tingkat bawah , mendatangi rumah Zainab untuk menegur mengenai bau busuk yang kuat dari sana . Mengetahui kejadian sebenarnya , Behzad lalu melaporkan Zainab ke polis .

Namun , Zainab mengaku tidak menyesali perbuatannya kerana dia yakin inilah yang terbaik yang boleh dilakukannya untuk membela anak perempuannya . " Saya membunuh suami saya sebelum dia kembali mengganggu anak saya lagi , " katanya , seperti dilapor CNN .

Sumber: viva.co.id

No comments:

Post a Comment