Wanita ini pasang iklan di internet minta bantuan biayai kos pembesaran payudara

 
CRAMLINGTON - Gemini Smith , membuat iklan di sebuah laman web di Amerika Syarikat ( AS ) , MyFreeImplants.com untuk meminta orang lain membantunya membiayai operasi pembesaran payudara .

Wanita 23 tahun ini pada mulanya sangat putus asa kerana tidak mempunyai kos yang cukup untuk melakukan implant payudara . Gemini sangat sedih kerana payudaranya hanya berukuran 34A dan dia kelihatan seperti budak lelaki berusia 12 tahun .

" Saya selalu mengatakan ingin operasi payudara , tetapi apabila saya mendapat pekerjaan saya tidak boleh menyimpan wang dalam masa yang saya mahu kerana itu saya sangat putus asa , " jelas Gemini . Demikian dilaporkan oleh Metro , Selasa ( 15/4/2014 ) .

Gemini berjaya meyakinkan orang lain untuk menyumbangkan wangnya , sehingga impiannya mempunyai payudara yang besar boleh menjadi kenyataan .

Wanita berambut perang ini berjaya mendapatkan bantuan wang sebanyak 4,450 poundsterling untuk melakukan pembedahan pembesaran payudaranya di Manchester , United Kingdom .

Seperti diketahui , laman MyFreeImplants.com adalah sebuah laman web di AS yang membolehkan seorang perempuan meminta bantuan orang lain menyumbangkan wangnya untuk membiayai operasi plastik .

Cara untuk menyumbangkan dananya melalui laman ini adalah seorang penderma diharuskan membeli ' berbual kredit ' yang membolehkan mereka untuk bercakap dengan wanita asal Cramlington , Northumbria , United Kingdom  itu melalui video webcam .

Walaupun banyak yang mengatakan proses mengumpul dana ini tidak biasa dan aneh , Gemini mengatakan bahawa dia tidak dipaksa untuk melakukan apa pun yang dia tidak mahu .

" Ini lebih seperti rangkaian sosial . Secara peribadi saya tidak melakukan apa-apa yang saya tidak ingin lakukan hanya kerana wang , saya hanya mengatakan jika anda ingin membantu saya dan bercakap dengan saya maka itu hanya kerana anda benar - benar ingin membantu saya , " ungkap wanita yang sekarang mempunyai saiz payudara 34DD

Sumber: okezone.com

No comments:

Post a Comment