Yazid terkilan anggota Search tidak melawatnya

KUALA LUMPUR 15 Ogos - Pemain dram kumpulan Search, Yazid Ahmad, 52, yang kini menderita sakit akibat kegagalan kedua buah pinggangnya mengakui berasa sedih dan terkilan dengan sikap rakan-rakan artis, khususnya anggota kumpulan Search lain.

Menurutnya, anggota Search yang lain sudah tahu dia dimasukkan ke dalam wad semenjak hari raya ketiga yang lalu namun sehingga kini tiada seorangpun di antara mereka yang mengambil inisiatif untuk melawat saya.

"Saya tidak tahu mengapa mereka tidak datang, mungkin kerana mereka sibuk beraya dengan keluarga masing-masing atau mungkin juga mereka tidak suka mengunjungi orang-orang sakit seperti saya.

"Biasalah resam manusia, sewaktu sihat semuanya baik-baik sahaja tetapi apabila saya sudah sakit seperti ini, tiada siapa yang mahu mengambil tahu," katanya meluahkan perasaan kepada pihak media sewaktu dikunjungi semalam.

Yazid kini ditahan di Wad Urologi & Nefrologi Hospital Kuala Lumpur akibat kegagalan kedua-dua belah buah pinggangnya berfungsi dan berharap dapat menjalankan pembedahan pemindahan buah pinggang sekiranya menjumpai buah pinggang yang sesuai.

Tambah Yazid lagi, dia tidak menolak untuk kembali beraksi dalam industri muzik sekiranya kembali sihat tetapi jika sakitnya berterusan, dia berkemungkinan akan bersara daripada arena hiburan tempatan. - UTUSAN ONLINE

4 comments:

  1. kita pon tak tau kot orang lain ada masalah ke sebab tu tak datang. takpe lah doakan cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. sabarlh bro...mereka ada alasan trsendiri...

    ReplyDelete
  3. projek 2008..kau makan duit aku dan kawan2..sementara hayat masih ada, banyaklah bertaubat dan menginsafi diri wahai yazid..ini masa kecederaan kau dan kembalilah ke jalan yang lurus..part duit tu aku dah halalkan dunia akhirat tapi duit kawan yg lain Allah Hu alam..

    ReplyDelete