Aneh! lelaki ini akan teransang jika cium bau kentut

Gambar hiasan

Seorang lelaki 22 tahun dari Amerika yang bernama Brad mempunyai kelainan aneh. Dia akan terangsang jika mendengar dan mencium bau kentut orang.

Pada umumnya orang tidak suka jika mendengar orang kentut apa lagi jika bau kentutya sanagt busuk. Namun tidak dengan Brad, dia malah akan terangsang ketika mendengar kentut dan mencium bau kentut.

Kelainan yang dialami Brad ini disebut sebagai eproctophilia yang membuat orang mampu terangsang oleh aroma kentut.

"Pertama kali aku mendengar gadis yang aku suka di sekolah. Dia kentut ketika tengah belajar dan aku seolah menjadi ghairah kerana bunyi dan aroma kentutnya, "papar Brad, seperti yang dipetik dari Metro.co.uk.

 Awalnya Brad tidak percaya dia boleh terangsang jika mencium bau kentut namun ujian kecil yang dilakukan olehnya ternyata membuktikan dia benar benar terangsang ketika cium bau kentut.

Sementara itu, Profesor Mark Griffiths dari Nottingham Trent University menulis kes eproctophilia dalam jurnal Archives of Sexual Behaviour.

"Ramai orang mungkin mengira bahawa eproctophilia adalah perilaku yang aneh, menjijikkan, dan menyimpang. Tetapi orang yang mengalaminya justru menganggapnya sebagai sesuatu yang normal, "papar Profesor Griffiths

palingseru.com

1 comment: