Wanita ini mempunyai anu paling kuat didunia


Tatyana Kozhevnikova  memiliki vagina terkuat kerana alat kelamin wanita dari Rusia ini mampu mengangkat beban hingga 14 kg. Secara rasmi Tatyana mendapatkan pengiktirafan dari Guinness World Record untuk 'vagina weightlifting'.

Dan baru-baru ini, Tatyana memberitahu bagaimana dia dapat mengangkat beban dengan menggunakan vagina dalam program 'E4 The Body Shocking Show'. Video rakaman tersebut menunjukkan bagaimana Tatyana mampu mengangkat barbell seberat 6 kg atau bersamaan dengan berat dua biji tembikai, hanya dengan menggunakan otot-otot di vaginanya.

"Saya memasukkan peralatan ini. Dan kemudian  memperketatkan otot-otot vagina dan tahan di dalamnya," ujar Tatyana Kozhevnikova, seperti dilapor Thesun, Jumaat (8/3/2013).

Tatyana kemudian menyesuaikan berat barbell dan berjaya menjaga serta mengangkat barbell tersebut ke udara dengan menggunakan alat kelaminnya. Untuk melakukan aksinya ini, Tatyana juga memiliki barbell khusus untuk vagina.

Kini Tatyana juga menjalankan perkhidmatan melatih wanita-wanita agar memiliki vagina kuat sepertinya. Ia bersedia memberikan latihan yang disebutnya 'Intimate Gymnastics'.

"Saya punya vagina normal seperti wanita lain, tapi saya mendapatkan ini dengan latihan keras selama 20 tahun," kata Tatyana.


No comments:

Post a Comment