Seorang lelaki lahir tanpa alat sulit tetapi sudah tidur dengan 100 wanita

Kalau lihat penampilannya, Andrew Wardle tampak tampan dan membuatnya mudah memikat wanita. Namun sebenarnya dia dilahirkan tanpa mempunyai zakar. Meski begitu Andrew mengaku sudah 100 kali tidur dengan wanita.

Ketika masih remaja Andrew menyembunyikan kecacatan fizikalnya itu dari teman-temannya namun mulai usia 17 tahun dia membuat pengakuan kepada kekasih pertama. Sempat mengalami pelbagai penolakan dan beberapa usaha bunuh diri akhirnya Andrew boleh hidup normal. Ia tetap boleh memuaskan banyak wanita di tempat tidur walaupun bukan seks penuh.

"Para wanita mencintaiku kerana aku bukan ancaman bagi mereka," ungkap Andrew. "Aku menggunakan karismaku untuk mengajak mereka ke tempat tidur. Tapi banyak pacarku yang akhirnya jadi sahabatku daripada kekasih."

"Kebanyakan dari mereka tidak terganggu dengan keadaan saya," lanjut lelaki yang tinggal di Britain ini. "Mereka menyukai fakta bahawa aku dapat memuaskan mereka dengan cara lain dan tidak pernah mengharapkan kembali."

Tahun ini Andrew akan menjalani operasi pembuatan zakar yang menggunakan rangkaian kulit dan pembuluh darah di lengannya. Zakar itu nanti akan dapat berfungsi normal, termasuk tegang dan digunakan untuk kencing. Lelaki berusia 39 tahun ini mengaku tidak percaya kerana sudah menyerah sejak dulu untuk mempunyai kejantanan normal.

"Aku masih tak percaya ada kemungkinan untukku memiliki zakar yang berfungsi normal," lanjut Andrew. "Aku telah menempuh perjalanan panjang. Mereka mengatakannya setelah bertahun-tahun dan menjalani beberapa pembedahan. Aku akan punya zakar yang berfungsi sama dengan lelaki pada umumnya."



No comments:

Post a Comment