Kate Moss tak pakai baju di billboard besar di New York


Bagi pemandu kenderaan lelaki yang melalui jalan kota New York tampaknya harus hati-hati. Jangan sampai mata dialihkan oleh foto tubuh seksi Kate Moss yang baru saja dipasang di billboard besar di salah satu jalan di sana.

Model Inggeris yang dijadikan wajah baru untuk brand sepatu Stuart Weitzman itu, tampil hampir  tanpa pakaian untuk iklan sepatu koleksi terbaru dari Amerika ini. Ia hanya mengenakan underwear dan sepatu ketika dipotret fotografer fashion, Mario Testino. Kate mengaku senang ketika menjalani penggambaran iklan tersebut.

"Ia sangat menakjubkan dan profesional. Ketika Testino memintanya posing, ia tahu apa yang fotografer inginkan," ungkap pereka sepatu, Stuart Weitzman kepada New York Magazie seperti dilapor Daily Mail.

Wajah Kate Moss di iklan terbaru Stuart Weitzman menggantikan model Rusia, Natalia Vodianova. Sebelumnya Natalia adalah model iklan sepatu tersebut.

Selain Kate dan Natalia, brand sepatu kegemaran selebriti ini juga pernah berkolaborasi dengan artis lain seperti Chloe Moretz, Nikki Reed, dan Brooklyn Decker. Kolaborasi itu dilakukan pada pertengahan September 2012 lalu untuk mengumpul derma bagi  kajian kanser ovari.

http://wolipop.detik.com


No comments:

Post a Comment