Paha wanita ini cedera gara-gara Galaxy S3 miliknya meletup dalam saku seluar


Wanita berusia 18 tahun ini mungkin tidak akan menyangka telefon Samsung Galaxy S3 miliknya yang ketika itu disimpan di dalam poket seluarnya akan meledak dan mencederakan bahagian pahanya.

Samsung Galaxy S3 mlik seorang wanita 18 tahun yang meletup di saku seluar sampai saat ini masih belum diketahui apa penyebabnya.


Samsung yang mengetahui peranti telefon bimbit buatannya  yang meletup terus bertindak untuk melakukan siasatan lanjut. Bahkan Samsung akan membawa telefon yang meletup itu terus ke Korea Selatan yang menjadi markas utama samsung untuk siasatan apa penyebab Galaxy S3 tersebut boleh meletup. Serta akan melakukan siasatan lebih mendalam mengenai punca letupan dan kualiti telefon pintar tersebut.

Jika anda mahu menyimpan telefon di dalam poket seluar atau ditempat yang berhampiran dengan organ vital sebaiknya mulai saat ini harus lebih berhati hati, sebab boleh saja telefon bimbit yang kamu bawa meletup dan mencederakan Anggota tubuh kamu terutama anggota vital yang seharusnya di lindungi. 

9 comments: