Seluar wanita ini dikunci dengan mangga oleh kekasih

Foto: WTKR

Mexico - Kesetiaan dalam perhubungan memang penting tak terkecuali bagi lelaki asal Mexico ini . Dia mengunci seluar kekasihnya dengan mangga bagi menjamin kesetiaan seksual atau menjaga alat sulit si kekasih.

Ironisnya , hal ini sudah dilakukan lelaki itu selama bertahun -tahun. Pihak berkuasa berkata wanita yang berusia 25 tahun itu akhirnya berani buka mulut kerana dia tidak boleh buang air kecil selama beberapa jam disertai rasa sakit yang tak tertahankan.

Dilaporkan WTKR , pasangan ini hidup di desa miskin di negara bahagian Teluk Mexico , Veracrus , demikian dilapor  Inquisitr , Jumaat ( 11/10/2013 ) .

Wanita ini mengatakan kepada polis bahawa kekasihnya memaksa dia memakai mangga yang bertindak sebagai tali pinggang kesucian selama bertahun -tahun. Mangga ini membuatnya sukar membuka seluar dan bahkan dia takut untuk memotong mangga tersebut .

Selepas polis menangkap kekasih wanita itu yang berusia 40 tahun, si lelaki lantas memberikan kunci mangga tersebut . Selepas berjaya dibuka, anehnya wanita yang tidak disebutkan namanya ini tidak ingin mendakwa kekasihnya.

" Suspek masih ditahan atas tuduhan pelanggaran namun dilepaskan beberapa jam kemudian," kata Araceli Gonzales, Pengarah Eksekutif Equifonia , kumpulan pembela hak -hak perempuan.

" Keesokan harinya si lelaki menandatangani perjanjian bahawa dia tidak akan menggunakan mangga lagi atau melakukan penyiksaan lain terhadap si wanita ," lanjut Gonzales

Pihak berkuasa tempatan menyatakan bahawa tidak ada yang boleh mereka lakukan kerana si wanita tidak mahu mendakwa lelaki tersebut . Namun menurut Gonzales ada akibat yang berbahaya jika membiarkan lelaki itu bebas berkeliaran.

"Wanita itu adalah mangsa kejahatan selama 12 tahun dan tidak ada masyarakat atau pemerintah yang melakukan tindakan. Pengendalian kes ini tidak mengikuti undang-undang, tidak ada yang bertindak melawan agresor ," kata Gonzales .

detik.com

No comments:

Post a Comment