Ada hantu tinggal di alat sulit Kesha

Kesha. Foto: Google

Satu pengakuan mengejutkan lagi-lagi diungkapkan oleh Kesha. Kali ini, dia mengaku ada hantu yang tinggal dan terus menghantui organ intimnya. Bagaimana boleh?

Pengakuan itu diungkapkannya saat hadir di acara reality show Jimmy Kimmel yang ditayangkan di MTV. Tentu saja pengakuan itu membuat pengacara terkejut dan tidak percaya.

"Setan itu menghantui organ intimku! Kau boleh tertawa, tapi ini serius. Itu masalah besar. Aku tahu ini terdengar aneh, tapi aku jujur, aku percaya pada semua fakta gila ini," ungkapnya.

  Dia juga melanjutkan bahawa fakta itu diketahuinya dari seorang hypnotherapist. Alat pengesan hantu menunjukkan bahawa tubuhnya dihuni oleh makhluk lain.

"Aku diberi tahu bahawa ada roh yang tinggal dalam tubuhku, akhirnya aku menghubungi hypnotherapist. Dia bilang kalau tubuhku harus dibersihkan dari hantu. Lalu aku melihat alat pengesan hantu, dan alat itu menyala tepat saat melewati organ intimku," lanjutnya.

kapanlagi.com

3 comments: