Kekuatan payudara wanita ini menyamai pukulan Mike Tyson

Tidak ada catatan rasmi untuk payudara terkuat di dunia, namun Susan Sykes asal Amerika Syarikat disebut- sebut mempunyai payudara dengan daya hancur menyamai pukulan Mike Tyson . Selain boleh mematahkan kepingan konkrit, payudaranya Susan juga boleh menghancurkan tin soda.

Perempuan yang juga dikenali sebagai Busty Heart tersebut sempat tampil di acara America s Got Talent di stesen TV NBC pada tahun 2008. Meski akhirnya gagal, ia berhasil membuat juri tercengang melihat kedahsyatan buah dadanya.

Pada kesempatan pertama, ia menyusun 9 tin minuman bersoda di atas meja lalu menyatukannya dengan pita . Dengan kekuatan penuh , ia langsung menghantamkan payudara kanannya yang konon masing- masing mempunyai berat 18 kg ke tumpukan tin tersebut .

Dalam beberapa kali hentakan , tin - tin yang disusun menjadi satu itu pun penyek hingga nyaris rata dengan meja. Aksi itu kemudian dilanjutkan dengan mematahkan beberapa keping konkrit seperti dalam jurus karate, hanya saja dilakukan dengan payudara.

Payudara dengan kekuatan ekstrem seperti milik Susan memang jarang , mungkin hanya satu di antara sekian ribu perempuan yang beruntung memilikinya.

detik.com

No comments:

Post a Comment