Lelaki ditangkap kerana lakukan seks dengan kerusi kereta api

Gambar hiasan. Image: Google

Seorang lelaki ditangkap ketika cuba berhubungan seks dengan kerusi kereta api . Namun dia hanya dihukum membersihkan bekas masturbasinya .

Daily Mail melaporkan , Rabu ( 23/10 ) , Leslie Bailey ditangkap di Bandar San Francisco, Carolina Utara, Amerika Syarikat selepas didapati menyodorkan kemaluannya pada pegangan kerusi dan menggoyang -goyangkan panggulnya seperti orang berhubungan seks.

Peguam Bailey , Emily Dahm , berkata ketika melakukan itu pelanggannya dalam pengaruh dadah tahap rendah. " Dia hanya ingin memuaskan diri sendiri dan bukan untuk menarik perhatian awam ," ujarnya. Jika ingin memenjarakan Bailey pendakwa umum harus punya bukti dia mengganggu ketenteraman awam.

Tidak disebutkan sama ada kerusi itu dibuang dari kereta api.

Ini bukan pertama kali kes hubungan seks dengan alat pengangkutan tercium media. Ada Edward Smith mengaku telah melakukan hubungan seks dengan 1,000 kereta . Hal ini dia lakukan sejak umur 15 tahun dan hingga kini tidak punya minat pada perempuan atau lelaki.

Daniel Cooper dari Britain pernah dilarang keluar malam hari setelah didapati telanjang dan melaga-lagakan kemaluannya pada kereta jenis Land Rover .

merdeka.com

No comments:

Post a Comment