Wanita cari lelaki yang boleh menghamilkannya

 
New York - Kebelakangan ini merebak fenomena wanita yang masih single, rela dihamili lelaki asing yang tidak mereka kenali. Tujuannya adalah untuk mempunyai anak dan tanpa sebarang komitmen. Untuk menemuinya, mereka ini bergantung kepada internet.

Para wanita itu tidak mahu menggunakan bank sperma sebagai cara mempunyai anak. Mereka lebih memilih cara konvensional walaupun dengan lelaki yang belum mereka kenali seperti laporan NYDailyNews yang dipetik detikINET, Jumaat (28/11/2014).

Untuk mencari lelaki yang layak, mereka bergantung website dating ataupun Facebook. Dan keuntungan lain, cara seperti itu dinilai lebih murah berbanding mengguna bank sperma walaupun akan menimbulkan kontroversi.

"Saya rasa mungkin tidak ada alternatif lain. Soalnya umurku semakin meningkat," kata Serena yang memakai kaedah itu.

Wanita lain yang melakukannya adalah Sarah. Dia mengaku telah berhubungan intim dengan lelaki yang dikenalinya melalui sebuah laman web. Ia memang berjaya hamil, tapi kemudian keguguran.

Dia memilih cara seperti itu kerana boleh melihat lelaki pilihannya, walaupun memang tidak selesa.

Lelaki penderma

Salah seorang lelaki yang terang-terangan menjual perkhidmatan menghamili wanita adalah  Joe. Melalui Facebook, Joe mengiklankan perkhidmatannya.

Joe mengaku sudah meniduri sekitar 100 wanita dan mempunyai beberapa anak. Dia sebenarnya sudah mempunyai isteri dan anak, tapi mereka tidak tahu menahu soal kerjaya tersembunyinya itu.

Penderma yang lain yang tidak malu mengakui identitinya  adalah Kyle Gordy. Sebagai daya penarik, dia mengiklankan diri sebagai lelaki yang pandai di laman Facebook dan mendakwa saudara-saudaranya juga pintar.

"Saya sekarang seorang mahasiswa. Kedua saudaraku jurutera. Datuk saya adalah seorang saintis," demikian dakwaannya.

Kyle juga berusaha sekuat tenaga agar 'pelanggannya' hamil. "Saya selalu berusaha agar tetap sihat. Saya hanya ingin memberikan mereka anak," ujarnya.

No comments:

Post a Comment