Sekumpulan lelaki misteri berjubah hitam muncul di stadium gemparkan dunia bola sepak


 Baru- baru ini , kehadiran sejumlah lelaki misteri di stadium bola sepak menjadi perhatian. Sebabnya 11 lelaki berjubah dan bertudung serta berkacamata hitam lengkap dengan riasan menyeramkan itu hadir di beberapa pertandingan .


 Fenomena itu bermula apabila pertandingan Bayern Munchen vs Hertha Berlin di Allianz Arena, Sabtu (26 /10). Para lelaki misteri itu juga menyaksikan pertandingan Chelsea lawan  Manchester City di Stamford Bridge dan juga kala Juventus menghadapi Genoa (Ahad, 27 Oktober ) .


 " Orang di sebelahku memberi tahu tentang kewujudan mereka. Wajahnya pucat dan aku tidak boleh menyalahkannya . Kemunculan itu benar -benar aneh ," kata seorang suporter Juventus , Franco Losito . "Aku tidak tahu siapa mereka , tetapi tidak pernah menyaksikan hal seperti ini, baik di stadium bola sepak mahupun dalam keseharian . "


Semakin timbul pertanyaan apabila para lelaki berpakaian serba hitam itu membentangkan kain bertuliskan # WINNERTAKESEARTH . Fenomena aneh juga berlaku di Rio de Janeiro, Brazil, tuan rumah Piala Dunia 2014.


Terlihat simbol yang serupa dengan logo di bahagian dada para lelaki misteri itu . Simbol tersebut sempat muncul pula di papan iklan digital, Times Square, New York, beberapa waktu lalu. Keanehan lainnya ialah bola raksasa berdiameter tiga meter yang menimbulkan lubang raksasa di Hackney Marshes berhampiran London .

Setakat ini, belum ada penjelasan tentang itu selain dokumentasi soal para lelaki misteri di laman mysteriouscircles.com . Namun pada 1 November pukul 11:11 AM ( GMT ) mendatang diduga akan ada jawapan yang berkaitan kehadiran para lelaki misteri dengan petunjuk # WINNERTAKESEARTH ini .

wowkeren

3 comments:

  1. Kira-kira 90 % penduduk di dunia menggunakan internet sama ada untuk mencari kerja atau meninjau peluang business internet khususnya yang berkonsepkan "HOME BASED BUSINESS" atau "ONLINE BUSINESS" untuk mencari duit tambahan bagi menampung kos perbelanjaan yang semakin meningkat ketika ini. Di sini kami menyediakan platform yang mudah untuk anda menjana pendapatan sampingan atau kerjaya. Dengan hanya dari rumah dan menggunakan kad bank sama ada DEBIT atau KREDIT, anda boleh menjalankan perniagaan yang mudah ini.
    Kami akan memberi suatu sistem terbukti menjana pendapatan, tanpa menjejaskan masa anda untuk meluangkan masa bersama keluarga atau melakukan aktiviti kesukaan anda. Pelajar, suri rumah, kakitangan awam dan swasta serta usahawan ramai yang telah mendapat hasil dari sistem ini.

    Anda hanya perlu daftar, saya bimbing hingga berjaya
    Daftar PERCUMA Untuk Info Selanjutnya
    "Promosi Tak Masuk Akal" ~ .Modal rendah UNTUNG berganda..
    Hanya di VeMMA dan takde di tempat lain. Yang pasti ia bukan hanya sekadar impian. Ramai yang dah pun dapat!!! Minggu pertama join dah RM1916.00. Sebulan RM8811 ..
    Jommmmm kita buat kiraan :~

    3 x 198 = 594.00
    $400 x 3.3 = 1320.00
    Total =RM1914.00/minggu
    ...
    kita kira income setiap minggu dan kita total sehingga sebulan...
    Minggu 4:
    Fast start: 3 X RM 198 = RM 594
    Frenzy: USD 400 = RM1320
    Momentum: USD 200 = RM 660
    Cycle Bonus: 6 XUSD25 = RM 495 Total: = RM3069

    Potensi Income Sebulan:
    Minggu 1- 3: 3 X RM 1914 = RM5742

    Anda tak nak? Takkan nak tolong kirakan aje !!!

    Layai web ini dan register percuma untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi :) http://www.rahsiakejayaan.com/mfadzle.my/

    ReplyDelete