Inikah wanita paling ideal, tubuh bak selebriti dari kaki hingga kepala?

Laman hiburan, Hollyscoop , membuat polling dengan senarai soalan siapa saja selebriti yang punya tubuh ideal. Polling tersebut diikuti 1,200 responden dan masing- masing dari mereka memberikan alasan di balik pemilihan seleb dengan tubuh paling sempurna.

Dari hasil polling, diketahui wajah paling ideal dari selebriti wanita adalah ketika mempunyai kening seperti Megan Fox , rambut tab Sofia Vergara , senyum Kate Middleton dan hidung Scarlett Johansson . Garis rahang Victoria Beckham dan mata Zoey Deschanel juga dianggap sebagai bentuk yang paling ideal.

Sedangkan untuk bahagian-bahagian badan , Jennifer Aniston dinobatkan sebagai selebriti dengan kaki dan tangan terindah. Gwen Stefani disebut sebagai pemilik perut paling ideal dan Jennifer Love Hewitt , selebriti dengan payudara paling sempurna.

Selepas keputusan polling itu diketahui, laman Hollyscoop kemudian membuat ilustrasi tubuh wanita paling ideal. Ilustrasi tersebut dibuat dengan menggabungkan masing -masing bahagian tubuh paling sempurna dari setiap selebriti.
Inilah hasilnya......


Seperti yang dilihat dalam foto di atas, begitulah ilustrasi yang dibuat Hollyscoop dengan menggabungkan senyum Kate Middleton , hidung Scarlett Johansson , kaki Jennifer Aniston , rambut Sofia Vergara dan lain -lain.

Berikut ini Penampilan Paling Sempurna:

Kaki: Jennifer Aniston
Payudara : Jennifer Love Hewitt
Perut: Gwen Stefani
Lekuk Tubuh : Sofia Vergara
Tangan : Jennifer Aniston
Rambut: Sofia Vergara
Mata : Zooey Deschanel
Senyum : Kate Middleton
Kening : Megan Fox
Garis Rahang : Victoria Beckham
Hidung : Scarlett Johansson

wolipop

2 comments: