Seorang ahli politik asyik baca majalah porno semasa sidang parlimen

 Miguel Angel Revilla. Foto: Daily Mail

MADRID - Seorang ahli politik Sepanyol dirakam kamera sedang membaca sebuah majalah dewasa mengandungi deretan gambar perempuan telanjang ketika sesi sidang Parlimen , awal minggu ini .

Aktiviti Miguel Angel Revilla ( 71 ) , bekas presiden daerah autonomi Calabria , dirakam  jurugambar Andres Fernandez yang bekerja di sebuah akhbar harian tempatan El Diario Montanes . Demi mengelabui rakan - rakannya di ruang sidang , Miguel menutupi sampul majalah dewasa Interviu yang dibacanya .

Foto yang diambil Andres itu kemudian dimuat naik ke rangkaian sosial Twitter dan terus merebak dengan cepat di dunia maya . Sebahagian pengguna Twitter di Sepanyol mengecam perilaku Miguel yang dianggap membuang wang rakyat .

Akibatnya , Miguel Angel Revilla terpaksa membalas kecaman terhadap dirinya dengan memberi komen juga di Twitter . Pemimpin Parti Regional Cantabria itu mendakwa dia hanya melihat sekilas laman - laman majalah itu untuk mencari artikel tentang bekas pemimpin bank Caja Madrid , Miguel Blesa .

" Interviu mempunyai artikel menarik tentang Blesa . Saya yakin mereka mengambil foto saya sedang membaca artikel itu , " ujar Miguel cuba mengelak melalui akaun Twitternya.

Sumber: tribunnews

2 comments:

  1. dahlah makin hancur dunia ni

    ReplyDelete
  2. Daripada mendengar perbahasan bodoh, membosankan dan merapu antara MP2 dalam dewan, lebih seronok tengok gambar wanita bogel...itulah agaknya yang bermain dalam kepala otak wakil rakyat ini. Bagaimana pula dengan wakil2 kita di parliamen Malaysia? Selain dari tidur atau menjerit melolong macam oranmg gila, cuba2 skodeng apa yang mereka buat masa Najib membentangkan belanjawan negara.

    ReplyDelete