Macam-macam! Lumba lari berbikini untuk amal

  REUTERS

Seramai ribuan orang mengadakan lumba lari unik iaitu Cupid 's Undie Run di Washington pada 9/2/14. Lumba ini telah dilakukan untuk ketiga kalinya , dan diadakan setiap seminggu sebelum perayaan valentine .

Menurut jawatankuasa perlumbaan lari unik ini , lumba ini diadakan untuk acara amal mengumpul dana untuk yayasan tumor kanak-kanak. Pusat perlumbaan diadakan di Washington DC . Beratus-ratus orang ini sebelum memulakan larian akan berkumpul di Bar & Grill Stoney , 1111 Lincoln St . Mereka berpesta minum bir sebelum berlari , ini adalah untuk menjaga stamina mereka kerana cuaca saat itu -12 darjah celsius . Mereka harus berlari hanya mengenakan seluar dalam dan BRA untuk wanita .

Panitia mendakwa telah mengumpulkan USD $ 60,000. Dana ini semuanya akan disumbangkan untuk yayasan tumor kanak-kanak dan kajian tentang tumor . Dalam laman webnya, The Children 's Tumor Foundation adalah yayasan yang berdedikasi untuk rawatan dan kajian Neurofibromatosis ( NF ) .

NF adalah kelainan genetik yang menyebabkan tumbuhnya tumor pada saraf di seluruh badan , ini boleh menyebabkan kebutaan , tuli , ketidakmampuan belajar dan rasa sakit kronik yang teruk . Saat ini , tidak ada ubat untuk NF




No comments:

Post a Comment