Beckham paling layak jadi James Bond?


London: Isteri David Beckham, Victoria, menganggap bintang bola sepak itu menjadi tokoh paling sesuai membawa watak fiksyen James Bond.

Menurut bekas anggota kumpulan Spice Girls itu, Beckham layak menggantikan Daniel Craig apabila aktor terbabit bersara daripada membawa watak perisik terkenal berkenaan.

Bagaimanapun, Beckham, 38, mendedahkan dia tidak sependapat dengan pandangan Victoria.

Kata Beckham, dia bersahabat dengan beberapa aktor terkenal seperti Tom Cruise.


“Tetapi saya tidak fikir menjadi pelakon ada dalam perancangan saya.


“Saya tak pasti jika saya boleh berlakon dengan baik,” katanya.

Pengakuan itu dinafikan Victoria.

“Saya yakin anda akan menjadi aktor yang sangat baik.

“Saya rasa anda akan menjadi pelakon hebat.

“Watak yang sesuai untuk anda ialah James Bond!” katanya.

Sementara itu, Victoria berkata Beckham dan empat anak mereka Brooklyn, 14; Romeo, 10; Cruz, 8 dan Harper, 22 bulan tetap menjadi keutamaan walaupun sibuk dalam kerjayanya sebagai pereka fesyen.

“Apa saja yang saya lakukan, semuanya berlegar di sekitar Beckham dan anak-anak,” katanya. - AP

MyMetro

2 comments:

  1. duduk rumah jg ank2 udah ler..harta bertimbun x habes utk 7 keturunan

    ReplyDelete