Pasangan lakukan seks dalam teksi yang bergerak kejutkan pemandu lain

Pemandangan "panas" menjadi tontonan percuma di sebuah jalan di Shanghai, China. Ada pasangan yang dengan selamba berhubungan seks di dalam teksi yang berjalan. Tentu saja, aksi yang dilakukan di siang hari tersebut langsung menarik perhatian.

Seorang pemandu berada tepat di sebelah teksi itu sehingga dapat melihat dengan jelas. Dia kemudian mempostingnya di jejaring sosial dan menjadi topik perbualan netizen. Mereka berdua tak peduli dengan perhatian pemandu lain.

"Awalnya saya menganggap mereka hanya bermesraan biasa jadi saya tidak mengambil gambar, tapi lama-lama mereka berhubungan seks sehingga saya memutuskan merakamnya," ucap orang tersebut. "Saya lihat sekurang-kurangnya ada 10 pemandu yang tidak melihat jalan raya demi mendapat pemandangan lebih jelas."

"Wajah si pemandu benar-benar pucat seperti hantu," katanya. "Saya membayangkan dia dapat melihat dengan sangat jelas aksi tersebut melalui cermin."

Pihak polis telah mengetahui perbuatan tersebut dan menyebutnya sebagai "aksi berbahaya", termasuk mengkritik si pemandu. 

"Seharusnya si pemandu berhenti dan menyuruh mereka keluar. Mereka bahkan tidak memakai tali pinggang keledar," ucap seorang anggota polis.

wowkeren


5 comments: