Isteri minta cerai kerana suami lakukan seks dengan wanita lain sampai patah katil

Satu kejadian unik terjadi di Negara Zimbabwe seorang suami telah mematahkan katil menyebabkan  isterinya marah dan meminta cerai.

Si isteri yang benama Dube meminta cerai dari suaminya bernama Talent Tafara, sebab katil Dube patah akibat  suaminya berhubungan seks dengan wanita lain di katil miliknya. Akibat telalu dahsyat hubungan seks tersbut membuat katil miliknya patah.

"Setelah menanyakan suami saya, dia mengaku bahawa ia telah berhubungan seks dengan wanita lain," ujar Dube.

Awalnya Dube hairan kenapa katil miliknya boleh patah, dia pun kemudian pergi berjumpa tukang kayu yang membaiki katilnya yang patah, Menurut si tukang kayu, dilihat dari kerosakannya, kemungkinan telah terjadi sesuatu yang berlebihan.

"Dia mematahkan katil  bukan kerana berhubungan seks dengan saya tapi wanita lain ... saya tak tahan lagi," kata Dube seperti dipetik Globalpost, Isnin (2/9/2013).

Kesal dengan suami yang telah berani selingkuh di atas ranjang milinya, Dube meminta cerai dan meminta wang ganti rugi sebanyak US $ 200 untuk menggantikan katil rosak yang dibelinya pada tahun lalu.

"Saya tak mahu lagi, apa yang saya inginkan darinya adalah ganti rugi kerosakan katil," ujar Dube.

palingseru.com


2 comments: