Panas! Foto bogel Nikita Mirzani untuk Playboy AS bocor


Nikita Mirzani sekali lagi menjadi bahan perbincangan awam selepas foto hotnya untuk majalah Playboy AS bocor di internet.


Kerana tak mahu kalah dengan Zaskia Gotik yang juga sedang sedang banjir kritikan berkaitan foto - foto seksinya untuk majalah dewasa beredar luas , foto Nikita Mirzani yang hampir bogel itu juga beredar di dunia maya. Khabarnya foto yang diambil untuk mengisi laman di majalah dewasa ternama dunia , Playboy itu akan diterbitkan tahun depan tapi entah mengapa foto tersebut boleh bocor.

Nikita sendiri mengesahkan foto tersebut adalah dirinya. Niki , sapaan akrab Nikita Mirzani , berkata foto tersebut di ambil kira-kira tiga bulan lalu di Pulau Dewata , Bali namun dia mengaku tak tahu menahu bagaimana foto tersebut boleh bocor di internet kerana dia sendiri tak punya salinan foto tersebut .

    " Itu fotonya tiga bulan lalu , di Bali. Buat Playboy AS , dan terbitnya tahun depan. Nggak ada ( salinan foto ), karena kan majalahnya belum terbit , baru tahun depan , "jelas wanita yang baru saja dihujat habis - habisan kerana masalah Singapore- Grogol seperti dilansir portal Seputar Kita (26 /9).

Di foto itu , Niki berbaring di tepi pantai hanya dengan sepotong kain basah warna putih yang tak sempurna menutupi seluruh tubuhnya. Paha mulus Nikita juga terdedah dengan gamblangnya , apalagi bahagian payudaranya hanya dilindungi oleh rambut Nikita.


sidomi.com


1 comment: