Miley Cyrus tampil berbogel dalam video klip terbaru


Miley Cyrus seakan tak jemu  menuai sensasi. Tidak cukup dengan membuat kontroversi di MTV Video Music Awards dengan tarian 'twerking', bekas bintang siri Hannah Montana ini kembali tampil sensual di video klip terbarunya.

Dalam video berjudul 'Wrecking Ball' itu, Miley tampil bogel dengan polesan lipstik merah di bibirnya. Hanya dalam lapan jam, video klip yang dimuat naik di YouTube Vevo, Isnin (9/09/2013) tersebut sudah menarik 4.5 juta viewers.

 Minit ke 1:18 dalam video klip berdurasi 3:42 itu, penyanyi berusia 20 tahun tersebut menanggalkan pakaiannya hingga tampil tanpa sehelai kain. Tubuhnya terdedah, walaupun alat sulitnya tertutup kerana kedudukan duduk yang menyamping.

Sebahagian besar komen di YouTube mengenai aksi Miley yang kembali tampil sensual dan berani ini. "I love this song but she really ruined the video by trying to be all sexual. Could've done a lot better," tulis salah satu viewers.

Viewers lain lagi berkata, "Put some clothes on." Namun tak sedikit juga yang menyokong dan memberi komen positif untuk kekasih pelakon Liam Hemsworth itu.

Lagu 'Wrecking Ball' sendiri dikatakan ungkapan isi hati Miley yang hubungan asmaranya dengan Liam dikhabarkan sedang berada di hujung tanduk. Jalinan asmara keduanya dikhabarkan merenggang, dan semakin bermasalah selepas penampilan seksi Miley di MTV. Meski begitu, baik Miley maupun Liam belum mengesahkan kebenarannya.

wolipop

3 comments: