Penyokong Real Madrid kata Rooney seperti Shrek, tak layak sertai Los Galacticos


Madrid : Berita bintang Manchester United ( MU ) , Wayne Rooney , akan berpindah ke Real Madrid disambut dingin oleh penyokong Los Galacticos . Mereka menilai , Rooney jelek mirip tokoh animasi Shrek dan tak layak bergabung dengan pemain - pemain kacak Madrid seperti Cristiano Ronaldo , Sergio Ramos dan Iker Casillas .

Dipetik dari liputan6.com, Rooney diberitakan akan segera berpindah ke Santiago Bernabeu dengan nilai pemindahan bekas pemain Everton itu mencapai 25 juta poundsterling .

MU perlu segera menjual Rooney . Sebabnya , kontrak Rooney akan tamat tahun depan . Jadi , MU harus menjualnya sekarang kerana harganya masih tinggi . Jika dia dijual akhir musim , makanya harganya akan semakin turun .

Namun demikian , khabar ini tak mendapat respon positif dari penyokong Los Blancos . " Saya tak boleh melihat Rooney akan sesuai masuk poster Madrid . Mungkin Madrid perlu menukar jersi mereka ke warna hijau , jika Shrek ( Rooney ) akan bermain untuk mereka , " tulis salah satu fans Los Blancos yang bermastautin di England , Khamis ( 23 / ​​1 / 2014 ) .

Fans lain menambah , " Di Sepanyol , Rooney mungkin akan mendapat gelaran ' El Shrek ' . Rooney seharusnya tak pindah ke Madrid . Pemain - pemain Madrid terlalu kacak dan Rooney takkan sesuai masuk ke pasukan itu . "


2 comments:

  1. ekekekeke.. ni entry sambungan hari membahan fans MU ke?

    ReplyDelete
  2. haha tahun ni paling best bahan setan

    ReplyDelete