Paris Hilton tak pakai seluar dalam di pesta pre-Grammy Awards

Paris Hilton tahu benar bagaimana caranya tampil mencuri perhatian saat berpose di permaidani merah . Datang ke acara pesta pre - Grammy Awards yang diadakan Diddy di Boulevard 3 , Los Angeles , AS , Khamis ( 23/1/2014 ) , Paris sengaja mengenakan pakaian telus .

Gaun hitam dengan terperinci sequin itu menjadi perbincangan kerana mempunyai potongan yang tidak biasa . Gaun tersebut dibuat telus di bahagian perut hingga paha kanan . Sehingga saat dikenakan , gaun itu memperlihatkan Paris tidak mengenakan underwear di balik pakaiannya tersebut .

Sebelum datang ke pesta Diddy ini, Paris sempat menuliskan di Twitter mengenai  kehadirannya. "On way to @Boulevard3 for @iamdiddy's party. I hit the stage to play my set in hour. See you there! #GoodTime," tulisnya.

Rambutnya dengan model jambul , Paris kelihatan percaya diri berpose di depan juru foto mengenakan pakaian berwarna hitam itu . Dia santai saja dan tersenyum ke kamera walaupun bahagian intimnya nyaris terbuka .

Paris bukan selebriti pertama yang mengenakan pakaian telus dengan potongan berisiko tersebut . Sebelumnya ada pelakon Jaimie Alexander dan Gwyneth Paltrow yang juga pernah memakai busana sejenis.

Gwyneth mengenakan pakaian yang telus di kawasan berhampiran punggung saat menghadiri premier filem ' Iron Man ' . Sedangkan Jaimie memakai pakaian yang serupa dengan fesyen Paris ketika datang ke premier ' Thor : The Dark World ' .

Sumber: wolipop.detik.com

No comments:

Post a Comment