Bintang filem porno bimbang implan payu dara ‘makan diri’

 Elizabeth Starr

Los Angeles: Seorang bintang filem dewasa bimbang penanaman implan yang dilakukan sehingga menyebabkan payu daranya membesar ke saiz O akan membunuh dirinya sendiri.

Elizabeth Starr, yang menjalankan satu siri pembedahan 15 tahun lalu untuk meningkatkan kerjayanya berkata nyawanya bakal terancam disebabkan saiz payu daranya yang amat luar biasa. Doktor mencadangkan beliau untuk melakukan pembedahan membuang kedua-duanya daripada mengambil risiko yang boleh meragut nyawanya sendiri.

Tetapi ibu kepada dua anak yang sudah melakukan 63 prosedur pembedahan plastik berkata beliau tidak lagi boleh melakukan pembedahan walaupun berhadapan dengan risiko darah beku dan jangkitan kerana ia bakal menamatkan kerjayanya.

Model berusia 43 tahun itu masih lagi melakukan proses pembesaran payu dara.

“Saya sebenarnya menjadi mangsa satu eksperimen dan saya dibayar untuknya sejak itu. Tambahan pula ketika itu saya mempunyai keluarga untuk ditanggung dan tahu memiliki payu dara yang besar menjamin masa depan kerja saya.

“Kini saya hidup di dalam kebimbangan kerana boleh mengalami jangkitan atau darah beku yang boleh meragut nyawa.” Starr dari Los Angeles, California sudah memiliki payu dara bersaiz 32F ketika memilih untuk melakukan pembedahan implan pada 1999. AGENSI

No comments:

Post a Comment